We repareren je toestel zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 kalenderdagen.
In de reparatieprijzen zit het onderdeel, de installatie en de BTW.
Wij geven voor particulieren 6 maanden en zakelijke klanten 12 maanden garantie op de vervangen onderdelen en reparatie. Defecten die ontstaan na reparatie of door gebruik vallen hier niet onder.
Als het nodig is een extra onderdeel te vervangen om de reparatie correct te kunnen uitvoeren, overleggen we dat eerst met u, inclusief de bijkomende kosten.
Als het niet mogelijk blijkt de reparatie uit te voeren, behouden wij het recht voor om uw telefoon ongerepareerd te retourneren. U hoeft hiervoor uiteraard niets te betalen.
Als uw toestel nog onder de fabrieksgarantie valt, dan vervalt deze garantie bij reparatie.
We hebben volledige toegang nodig tot uw toestel voor diagnose en tests. Daarom moeten de vergrendelingen zoals pincodes e.d. worden verwijderd of genoteerd op het aanmeldformulier. Find my iPhone moet altijd worden gedeactiveerd. Wanneer dit niet is gedaan, is de kans groot dat u langer op uw toestel moet wachten.
Om uw persoonlijke data zo goed mogelijk te beschermen, is het een vereiste dat u vooraf een back-up maakt. In sommige gevallen kan het nodig zijn het toestel volledig te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dan kunnen we helaas niet voorkomen dat uw data wordt gewist. iDropped is niet aansprakelijk voor het verlies van data.
We repareren uw toestel met de grootst mogelijke zorgvuldigheid; precies zoals u mag verwachten van iDropped. Andere kapotte onderdelen die niet worden gerepareerd, kunnen meer beschadigd raken door reparatie. Hiervoor is iDropped niet aansprakelijk. Ook niet voor kleine krasjes die ontstaan omdat we met uw toestel aan de slag zijn gegaan. We kunnen niet garanderen dat uw toestel nog steeds volledig stof- en waterbestendig is na reparatie.
Indien u de gevraagde gegevens niet juist of volledig aanlevert, heeft iDropped het recht de aanmelding niet in behandeling te nemen of extra kosten in rekening te brengen. We zullen uiteraard eerst proberen de juiste gegevens te achterhalen, u zal hierdoor langer op uw toestel moet wachten.
Bij het openmaken van het toestel voor reparatie moet iDropped screenprotectors verwijderen die al op het scherm zijn geplakt. Helaas kunnen wij deze niet vervangen.
Indien blijkt dat het serienummer van het product voorkomt in een database van gestolen of vermiste producten, houden wij ons het recht voor het toestel niet in behandeling te nemen. Wij zijn gerechtigd de gemaakte (reparatie)kosten bij u 100% in rekening te brengen. Wij zijn verplicht melding te doen bij de Politie.
Reparaties in de winkel
Betalen kan bij het ophalen van uw toestel in de winkel. Zonder betaling kunnen we uw toestel niet aan uw overhandigen. Als u uw toestel niet binnen 2 maanden komt ophalen gaan we ervan uit dat u afstand doet van uw telefoon of tablet en het eigendom overdraagt aan iDropped.
Via de post verzonden reparaties
Na ontvangst van uw toestel sturen we u een notitie via e-mail.
Het toestel dient voor verzending beschermd en veilig verpakt te zijn evenals gelabeld conform de eisen in de verzendinstructies. De verzendinstructies ontvangt u na aanmelding. Wij zijn niet aansprakelijk voor het kwijtraken van uw toestel of schade die uw toestel oploopt tijdens verzending.
Het verzendbewijs dat u ontvangt bij afgifte van uw toestel bij een PostNL punt dient u te bewaren tot u een ontvangstbevestiging van ons hebt ontvangen. Via dit verzendbewijs kunt u zelf uw pakketje volgen. Zodra wij de ontvangst bevestigen, is uw toestel daadwerkelijk bij ons aangekomen.
Als plaats van levering geldt het adres dat u aan ons hebt doorgegeven. Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten in de levering, wanneer u deze gegevens niet juist hebt ingevuld.
Accessoires dienen niet meegestuurd te worden met het toestel. Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies van deze accessoires. Vergeet dus niet uw hoesje, sim-kaart en eventuele MicroSD kaart te verwijderen.